Convit

Us convidem un any més a la Jornada Pedagògica.

Aquesta trobada es tenyeix d'un relleu especial després que la VII Assemblea aprovés el projecte per a «Interdisciplinarietat a l'Aula», com a Política única pel conjunt d'escoles de la Institució.

És el tret de sortida cap a una nova escola. L'Escola del futur, que junts des d'ara, ja volem anar construint.
I ho fem compartint coneixement, compartint experiències, feina feta, il·lusió, sobretot molta il·lusió!
Un projecte que només podrem fer realitat des de la implicació de tots els que fem escola, Escola Pia.
Un projecte de futur, ja que volem assumir el repte de canviar l'escola, fer-la pensant amb els nostres alumnes que els tocarà viure una societat ben diferent a la nostra.
Els nens i nenes que aquest any inicien P·3, deixaran l'escola prop del 2040.
Un projecte que no pot esperar, no volem córrer, les digestions sempre són lentes, però tampoc volem deixar la responsabilitat pels que vindran.

Un projecte que apassiona, un projecte apassionant.
Us esperem a la Garrotxa, terra volcànica  i acollidora!!